Giv din virksomhed en professionelt aftryk

Skal din virksomhed have et mere professionelt aftryk, der signalerer struktur, orden og seriøsitet? Med Gmail signatures kan du lave en professionel afslutning til din egen og dine medarbejders gmail. På den måde sikrer du, at du og dine medarbejder har en ens og strømlinet afslutnings signatur, når I skriver med kunder, leverandør eller andre interessenter. Du er selv herre over, hvordan din gmail signatur skal designes, og du kan selv vælge, hvordan I skal repræsentere din virksomhed i jeres kommunikation. Læs meget mere her: xink.io og skab din helt unikke signatur.

 

Hvad gør en signatur?

Det er vigtigt, at din virksomhed fremstår professionelt og ordentlig, når I kommunikerer med omverdenen over mail. Selvom det ikke er meget, kan en god signatur give et positivt indtryk af virksomheden. Da signaturen muligvis er det sidste, som bliver læst i en mail, vil det automatisk være en af de ting, som hænger fast i hukommelsen. Derfor kan det være altafgørende, at signaturen repræsenterer det, virksomheden står for og giver et positivt indtryk. På den måde har du allerede ved første mail givet en eventuel kunde et positivt indtryk af virksomheden og en positiv erindring. Hvis jeres Gmail signatures er designet på en alternativ måde, vil læserens opmærksomhed rette sig herimod, og det kan spille en aktiv rolle senere i købsbeslutningen.

 

Vis hvem du er

Med en Gmail signatur kan du give et præg på, hvem du er. Det eneste i mailen, som retter sig til dig, din personlighed, og hvem du er, er din signatur. Det er derfor her, hvor du kan vise, hvilken person, der står bag mailen. Du kan herved vise en eventuel kunde, at der gemmer sig en reel person bag den handel, der står for døren. Du kan vise tillid, magt eller engegement – men vigtigst af alt du kan vise, hvilken virksomhed det er, du repræsenterer, og hvilken funktion du sidder i.

 

Førstehåndsindtrykket er det vigtigste

Mange siger jo, at det er førstehåndsindtrykket, som er afgørende, når vi møder nye personer. Det er førstehåndsindtrykket, som fortæller, om vi kan lide en person eller ej – og det samme gælder i professionel sammenhæng og den kommunikation, I sender. En signatur kan være med til at skabe et positivt førstehåndsindtryk, fordi det fortæller, hvem der sidder bag virksomheden, om det er en seriøst virksomheder og meget mere. Det kan være med til at give din virksomhed en fordel.