Få styr på virksomhedsområdet

Er du chef eller leder i en større virksomhed? Så kender du uden tvivl til problematikken om at have et ordentligt og ryddeligt udeområde samt en pæn og nydelig facade til når der ankommer gæster og potentielle samarbejdspartnere til forretningen.

Det kan være vanskeligt at holde styr på logistikken omkring de firmaer, der varetager de enkelte udeopgaver, hvis de er spredt ud på mere end bare en virksomhed. Derfor overgår flere og flere virksomheder til en aftale, hvor de får udført ejendomsservice af professionelle, der håndterer alle væsentlige ude- og evt. indeområder.

En ejendomsservice tager sig af det hele

En ejendomsservice er en person eller virksomhed, der tager sig af alle de opgaver, der er forbundet med at få den virksomhed til at fremstå ren og professionel.

Opgaverne er meget varierende og er naturligvis forskellige fra sæson til sæson. Om sommeren tager en ejendomsservice sig af at vedligeholde dine udeområder. Det kan være i form af at passe græsarealer og få blomster og bede til at fremstå pænt. Der er naturligvis også tale om at feje, fjerne affaldssække og meget mere.

Om vinteren sørger din ejendomsservice fortsat for et pænt udeområde, men denne gang med mere fokus på at holde områderne fri for sne og derudover salte, så der ikke sker ulykke, hvor personale eller gæster glider og kommer galt afsted.

Hvis din virksomhed er stor, har den muligvis mange områder, der skal passes – ligesom der løbende vil være behov for at få skiftet dele indendørs og plejet. Her slipper ud for at skulle finde de rette fagfolk og hyre en virksomhed med den rette profil, da du kan overlade ansvaret til din ejendomsservice. Det bliver denne person eller virksomheds opgave at tage folk ind, som kan hjælpe dem ud fra det budget, du har aftalt med dem. Du har derfor altid kun en person at tale opgaver med, når det er ting, du skal bruge svar på eller ønsker udbedret som en del af de vedligeholdelsesopgaver, du ser taget hånd om.

På den måde er ejendomsservice en god løsning for dig, der gerne vil have én kontaktperson, som sørger for orden over det hele – efter den specifikke aftale, I sammen indgår.