Skab opmærksomhed med din butiksfacade

Detailbutikkerne har det svært i disse år i kampen mod internethandlen. Det betyder, at du som detailhandler skal gøre noget ekstraordinært for at fastholde dine kunder. Det kan du blandt andet gøre ved at tilbyde en formidabel service, personlighed, fleksibilitet og spændende arrangementer, der fastholder dine kunder og skaber loyalitet. Det kræver dog, at kunderne først og fremmest kommer ind i din butik. Det kræver en smuk og spændende facade. Læs med her og få 3 tips til at skabe opmærksomhed med din butiksfacade.

  1. Pæn og vedligeholdt

Hvis du gerne vil tiltrække nye kunder og fastholde de nuværende, er det super vigtigt at din butik er lækker og indbydende at gå ind i. Det betyder, at du skal gøre dig umage for at holde din facade pæn og sikre, at døre og vinduer er fine. Mangler du en tømrer eller snedker nær Glostrup eller i København, kan Riisager Tømrer & Snedker kreere speciallavede vinduer og andet kvalitetsarbejde til din butiksfacade. Skab opmærksomhed med store flotte vinduer eller sjove finurlige udsmykninger. Facaden skal selvfølgelig passe til dit brand image, og bygningen hvor din butik er i.

  1. Skiftende udsmykning

Skiftende udsmykning i et butiksvindue er super vigtig. Brug dit vindue til at være særligt kreativ med dine produkter. Til at starte med kan du følge årstiderne og ændre udsmykningen, når du har fået nye varer. Begræns dig ikke, hvis dine varenyheder ikke nødvendigvis skaber så meget opmærksomhed. Du må gerne lave udsmykninger, der også har andre elementer. Brug gerne film på ruden til forskellige sjove gimmicks og skab en wow-effekt.

  1. Overrask

Hvis du skal blive ved med at skabe opmærksomhed omkring dit butiksvindue, skal du overraske i engang imellem. Det kan være ved at provokere eller bruge noget utraditionelt til at udsmykke med. Der findes meget god inspiration på nettet, som du kan bruge.